最強熬夜神器@SKII 夜間修護賦活面膜

我的工作.....每日都要見不同的人
仲要不時做下訪問, 講下TALK
每天10小時在診所睇症, 放工後成日開會開會開會....

就算落到運動場, 仍然是睇症.....HAHAHA

好珍惜可以運動的時間
參加各大大小小的比賽, KEEP 住自己的狀態
忙忙忙忙的我, 又返工又運動又比賽
又唔夠訓......成日都搞到2點先有自己的時間......


而家, 連訓覺既時間都可以用埋, 真的太太太好了
SK-II推出創新夜間修護賦活面膜(#晚安小膠囊)
結合 PITERA 和被古瑪雅族冠稱為肌膚之樹的然睡木萃取( Sleeping Tree) 
並採用 網狀凝膠科技( Gel Texture)
滿足熬夜世代 的肌膚保養需求
睡前只需一個步驟就給肌膚神救

而家就試試同佢一齊訓先

沖完涼, 洗乾淨塊面
拍上神仙水, 我再塗上去斑精華
然後才用上呢個SK-II夜間修護賦活面膜
SKII 已經準確地計算好
一次一粒
一次一粒
一次一粒
萬一用唔夠, 效果又唔好, 浪費了喔
面膜更採用 網狀凝膠科技 (Gel Texture)
讓保養精華能深入肌膚底層
於睡眠時提供更 深層滋潤
晚上潔面後
打開一顆 SK-II 夜間修護賦活 面膜膠囊並均勻塗抹於全面
慢慢打圈按摩
無須沖洗便可 直接入睡

其實不用怕太多, 一次過用得完的
因為按摩的時候會幫助吸收
最後薄薄的一層在面上

終於........可以安睡了
第二天早上起床以潔面乳或清水沖洗
佢真的好叉電, 第二朝充滿水潤的肌膚
變得滑左好多好多
佢可以平衡肌膚油脂分泌、細緻毛孔、改善暗沉、同時提升肌膚保濕力
重現晶瑩剔透肌感
完全冇 人睇得出我唔夠訓, 完全冇攰樣

另外,   我有時有D突發訪問, 又或者突然辰開會, 見一D 大人物
都可以係OFFICE 敷住即時急救一下
原來又WORK WOR~~~即使敷住 30min , 都已經令水潤度提升
細細粒, 一粒一次方便又衛生
所以, office 應該有, 屋企又應該要有

#IWokeUpLikeThis #OvernightMiracleMask
#SKII #SKIIHK
welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk

 以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供

                                    歡迎瀏覽我的不同平台~ 何淑玲 horlick ho 

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠