第一SKII round shopping @ sogo thankful week

又來到一年兩度的SOGO thankful week la
一出地鐵站, 就見到大大個skii backdrop

第一日去, 真的超超超多人呢~
因為太抵了~
如果係問我......值唔值得咁迫咁去...
um.....我想真心的說, 不是個個牌子都抵lor
刨攻略是必要的, 只好重點出擊

今年我已經set 好左幾個target, 要買skincare , food, sport gear
同埋好多聖誕禮物ssssss, 去一日肯定唔夠
第一wave, 同第2wave 都一定要去
人頭湧湧的程度.....太誇張了吧

千辛萬苦, 終於都可以入去到
每年呢個時候, 都可以買到XMAS set
是全年最抵的入手時候
我仲可以享受埋生日優惠
今年skii 的 set, 低至6折
其中入門set 晶瑩剔透奇蹟套裝
只要$690
有齊: 護膚精華 75ml, 淨肌護膚潔面乳 20g, 護膚潔面啫喱 15g , 
R.N.A.立體緊緻精華霜 15g,  護膚面膜 2 片
抵到喊~~ 我的好朋友們, 你地鐘意呢SET 嗎???
崇光銅鑼灣店 (11月11日-20日)
仲有一系列的至抵套裝

包包面的我, 最愛呢一SET 緊緻奇蹟修護套裝 $3300(原價$4887)
送一SET 獎勵自已也不過份啊~
護膚精華 230ml
R.N.A.立體緊緻精華霜 80g
 護膚面膜 10 片
全效活能3D面膜(正裝)
嫩膚清瑩露 30ml
R.N.A.立體緊緻精華霜 15g
肌源緊緻特潤精華面霜 15g
去開SOGO, 當然每次都要去巡下SHOP 啦....
咁多人去, 當然乜都冇晒啦......嗚嗚...
所以呢~心水的永遠是可遇不可求
太多人了~買住咁多先~
下回再SHARE 我的戰況

#changedestiny #SKIIHK #SKII
welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk

歡迎瀏覽我的不同平台~


留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠