最終回 @New Beauty eLase IR膠原再生療程

來到最後一次了的eLaser IR
皮膚真的已經 得光滑無紋, 白左滑左
真的firm 左好多
我對佢既效果好滿意呀
為了更鞏固我firm 左既位置
今次來最後一次了
希望效果可以keep得耐d 好d 啦~

eLaser IR前~ 塗上一層涼涼的cooling gel
打時更舒服無痛
已經是第3次了, 感覺一d 都唔陌生
啪啪啪啪啪啪 的入到肌膚的底層

每一下少少輕輕的一彈
做完即時感覺到firm firm 地
好真實的感覺
做完laser , 打開晒d 儲水通道
敷返個保濕mask,
水份即時入晒底層


eLaser IR有效撃退皺紋、眼紋、頸紋、暗瘡印等面部問題
肌膚立即變得光滑無紋, 白左滑左
皮膚充滿水份, 健康飽滿
更有效提升V面緊緻
下巴尖返晒
一次療程已見明顯效果

我呢~~ 已經完成左3次了~ 效果更加鞏固
聽說可以KEEP 到一年
我要小顏呀~ yeah yeah yeah

很喜歡即見功效的療程
好有成功感

小可力讀者專享禮遇,免費體驗eLase IR膠原再生療程一次
https://www.facebook.com/newbeautygroup

 以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供
歡迎瀏覽我的不同平台~
blogspot
we share
the ztyle 
beauty exchange
she.com 
elle.com
beautiful life 
U beauty 
Sina
ladyqooza
headline
SHEWIN
beauty qooza
Itrial

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠