享受家中SPA@Philips VisaPure Advanced


 
我早前買過D 美容院 spa package, 成日都想去做
不過唔係我太忙, 就是佢地full 晒...
總之成日都book 唔到.....嗚嗚嗚~

而家我有左佢, 自家係屋企都可以慢慢嘆啦~


由佢第一代用到而家~~
係用過咁多洗面機中最好用最乾淨最可靠的洗面器~
揉合微振與旋轉技術, 2種速度設定
包括溫和清潔與深層清潔滿足不同需求

呢個活力按摩滾輪大師
幫我慳左好多時間~~
按完之後立即瘦左 firm 左


要v 面效果更佳, 當然要用埋我另一最愛的 SKII 的  RNA 緊緻精華啦~
(看以上video)
活力按摩滑輪能促進淋巴引流, 令它吸收更快更好
碌完一邊面有緊緊地既感覺~
肌膚暗啞疲勞現象得到改善
包包臉越來越緊緻~V 面重現~

yeah~~~ V 晒~
Eye massage 用冰感明眸按摩頭
每秒120次納米微振按摩!用完雙眼立即, 舒緩疲憊,重拾bling bling

圖中我的加邊面是用完  eye massage and face spa 的即時效果
黑眼圈立即淡左~~冰永涼涼地為我去走水腫
眼袋都細左

成日水腫面的我.........要經常做按摩先可以keep 返v shape
日日自己推有時都好攰架
呢個spa 頭真的幫左我唔少~
按得好舒服~力度又啱
重要是~~~可以即時 v 返晒~
出門口按2分鐘搞掂~可以見人啦~

今個聖誕我真的好幸運~收到呢份聖誕禮物
男士們~如果你想送禮物俾女朋友~
呢個一定冇揀錯呀~
~一定開心死~

Philips VisaPure Advanced淨肌活膚SPA全效套裝SC5370
建議零售價
$1,898 (隨附一般按摩刷頭、活力按摩滾輪及冰感明眸按摩頭各一個)
獨立刷頭售價

一般肌膚刷頭 SC5990     -  $98  (可選購其他不同肌膚刷頭使用)
活力按摩滾輪 SC6060     -  $308 
冰感明眸按摩頭SC6040 -$308
推出日期
201510月中旬
查詢
Philips  客戶服務中心2619 9663
零售點
各大百貨公司及電器店有售

@philipsbeautyHK #VisaPureAdvanced #philipsbeautyHK #InnovationandYou

 分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供

welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk

歡迎瀏覽我的不同平台~


留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠