至強入秋三寶2部曲~ Infusion 無針微電波導入 @ jazz beauty

相信大家都感到天氣開始轉涼啦???
要著多件衫啦~~~唔好涷親.....

呵護一下見人既面面先~
又來到最愛的美容中心~

我最喜歡靜~~
平日已經忙夠了~~
做facial 想靚, 想保養之餘.......其實都是一次洗滌身心靈之旅
係呢度, 就完全滿足到我需要
所以無論幾忙....我都抽時間上來享受一下~
上次做完sill peel, 皮膚已經好滑好滑, 仲少左好多死皮~
今次做至強入秋三寶2部曲~ Infusion 無針微電波導入

聽聞佢既保水效果好好架~
試一試先~~~ 

美容師的手勢好溫柔~
洗面之餘仲好似係塊面上輕輕按摩~
成個人都放鬆晒~
美容師係面面塗上保濕精華~~
Infusion 磁電緊膚精華導入
專利電渡導入技術IonWave
能將治療效用的營養素帶進皮膚
獨有離子營養液,由精華、蛋白質及修復成份組成
適用於緊緻提升肌膚、平滑皺紋、改善眼袋、黑眼圈

碌下碌下涼涼地咁導入~水份就卜 loop卜 loop入到皮膚深層
是100%舒服的體驗~

導入完成後~~敷返個保濕精華mask
美容師不放過一分一秒
為我的身心放鬆
利用呢段時間, 用溫柔的手法用我按摩~

我真的忍唔住......訓著左了~~

2 部曲~~大約1 小時之旅
已經叉好晒電了~~飲飽水~
看上去精神了不少~
心靈上, 精神上, 連皮膚都從新充滿能量~~
乾乾的舒緩了不少~

期待最後一步曲~~

智慧循環三步曲策略:
1. 破除阻隔;喚醒肌膚
2. 
導入營養;細胞充飢
3. 
強化組織;活效肌齡
1. Silkpeel真空水療鑽石換膚儀』移除表層厚硬角質皮屑,去除暗啞粗糙,收細毛孔,柔 滑膚質,亮澤膚色。
2. 
Infusion無針電微波導入儀』在細胞膜形成微細通道時,允許營養精華進入細胞內,強效深層保濕鎖水、激活膠原蛋白增生,提升緊緻肌膚。
3.
AmieaMed無創高頻速注儀』打開肌膚屏障,注入活化細胞精華,藉著連帶效應更迅速讓全面吸收,追捕保濕、注養、亮澤、緊緻、喚醒沉睡肌齡


Jazz Beauty 【秋冬三步修復強化導入療程】
現以優惠試做價$2880,一個價錢體驗3種導入的3重修復強化效果
讓妳的肌膚從獲水瀼飽滿、幼嫩白滑感。

如想以新客戶特惠試做價體驗【秋冬三步修復強化導入療程】效果
立即與Jazz Beauty預約啦!
查詢及預約電話:2720 2020 
WhatsApp
54977552 
地址:中環砵典乍街1012樓全層
http://jazz-beauty.com/

welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk 

上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供

歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠