真係估你唔到的大~驚~喜~ @ OLAY

 
事前不知道什麼牌子~
傻勁地走上來就試~~
充滿神秘感的一件盛事~
我被安排了坐在舒服的梳發, 望住絕美的維港
享受著貴婦級的手部按摩~
美容師為我累累的手清潔好
塗上呢個"神秘的cream"
潤而不笠的cream , 好好推
帶有陣陣的花香味~
好清新relax~~

做左呢個massage, 左手皮膚柔滑左好多,
仲即時白左~
美宮師教我, 用之前, 可以係掌心暖和左佢先

聞一聞佢既香味, 吸收得好d 之餘
成個人都可refresh 一下~
好期待呢~~~
呢支cream , 各方面都好平均
能夠做到改善乾燥、提亮暗沉、均勻膚色、緊緻肌膚、撫平細紋、細緻毛孔、改善膚質
應該.........是過千蚊的面霜吧???

原來就係佢?????????????
十個驚訝呀~~~
真係人不可以貌相呢~~~

平平係奇的外表, 卻有不一樣的成就~
它就是全新升級Total Effects多元修護UV防曬霜

我將它好好的帶回家先~
全新升級Total Effects多元修護UV防曬霜
可以高效處理導致皮膚衰老的內外問題
新產品除了增添40% Vitaniacin
修護霜中的Panthenol尊貴成分亦提升了一倍


肌膚得到全方位顯著改善
在各改善乾燥、提亮暗沉、均勻膚色、緊緻肌膚、撫平細紋、細緻毛孔、改善膚質等
都有所提升~!
質感十分輕透清爽唔油淋淋, 輕易地被吸收
美媲專櫃品牌的14天嫩、滑、透、彈的果
意想不到的平靚正

發售日期:2015918
產品售價︰全新升級Total Effects多元修護UV防曬霜 HKD199.9/ 50ml
售賣地點:吉之島、萬寧、華潤萬家及屈臣氏


分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
服務由品牌提供

welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk

歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠