極速V面@歐亞美創醫學集團, 韓國HIFU無創超聲波拉皮

韓國 HIFU 成為了全港女生夢寐以求的療程
因為它的神奇提拉技術
立即V 面, 仲可以刺激骨膠原增生
肌齡立即逆轉
 

再次來到歐亞美創醫學集團的銅鑼灣店
就在東角中心, 地點極佳, 環境仲好舒服, 全部獨立房

今次我來做HIFU ~
咁乜野係HIFU無創超聲波拉皮呢??? 

全名是「高能聚焦超聲波技術(High-Intensity Focused UltrasoundHIFU)
今次由國際容貌創造協會提供的「韓國 HIFU 高能聚焦超聲波療程」是一種非手術式的醫學級凍齡療程,除了回復青春V輪廓外,還可以改善膚色不均的問題。 

歐亞美創醫學集團培訓導師透露,呢個HIFU技術由韓國引進,獲取 KFDA認証,為療程達到最佳效果,治療師須經專業訓練才可向客人提供HIFU療程。
 
HIFU以物理性聚焦集中成一點
快速穿透深層肌膚1.5mm3.5mm4.5mm作「多層次提拉」
除表層拉緊外,面部肌肉、軟組織、筋膜層(SMAS)組織
及緊貼骨頭的部位以不同程度地拉緊,整體效果自然均勻
 HIFU無創拉皮有即時提拉效果之餘,仲可以持續咁改善輪廓

 
治療師為我細心檢查我的皮膚狀態
說明了我的問題......我的問題就是面面的肉太鬆弛lor.....嗚
然後選擇了合適的方案給我
計劃一下 HIFU 打的強度


HIFU 療程之前, 會塗上涼涼的保護 GEL
幫助舒緩療程時的温熱刺痛感


無入侵性的提拉技術是將熱能集中在皮膚的真皮層
使膠原蛋白馬上產生收縮,將臉部鬆弛的肉往上提
進而達到緊緻肌膚、恢復年輕飽滿的效果
 


首先以4.5mm HIFU儀器頭將能量打入筋膜層
由下而上,外至內,逐少咁移位發放能量
腮邊、下巴、法令紋、蘋果肌、眼底、眼尾、額頭等等
作用是將鬆弛的輪廊從筋膜層位置大力咁提拉
之後用3mm HIFU儀器頭將能量打入真皮層
促進膠原蛋白增生
令缺少膠原蛋白而產生皺紋及鬆弛的地方重新變得飽滿緊實
最後係1.5mm HIFU儀器頭改善表面肉眼可見既膚色、毛孔問題
最初我都怕會好痛好痛
然而....治療師說呢部係韓國最新的HIFU
不會太痛的~~~
打緊時, 又真係唔痛wow, 只是有dd既酸酸冤冤

打完之後, 有少少微紅
整個輪廓都像提升了~
眉位, 眼位, 咀角都拉高了~
連我高低眉都可以調返一樣高度
面珠位都V D ~
全個HIFU 大約半小時完成

之後敷返個mask, 降紅補濕
打完 HIFU 的一星期, 都唔好去暴曬呀
仲要好好咁敷返保濕mask, 特別吸收的~
左圖是未打前, 右圖是打完後~
打完的感覺是明顯firm 左好多~
成個面都年輕晒~細紋少左好多
完全冇晒鬆弛感
 
一個月後效果更明顯~~期待中~
 
值得注意的是﹕
療程前後2星期前避免進行任何 LASER 或果酸類的皮膚療程
HIFU對鬆弛的肌肉及脂肪有用
如果本身只是因為肥胖而肥圓圓的人
應先改善面部脂肪後
才能讓HIFU提拉效果完全呈現出來
所以HIFU較適合2728歲以上人士開始進行保養
因為25歲以前大部份還是Babyfat
效果不明顯
 
呢個無刀無痛無副作用
打完仲可以立即返工上妝~
真係打左都冇人知呀~
以後可以keep 住童顏不老了~

 
以上療程由歐亞國際容貌創造協會提供
歐亞美創國際容貌創造協會EUROASIA
網址: www.euroasiabeauty.com.hk

纖瘦店EIFC
www.eifc.com.hk
療程查詢﹕28340709

welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk
 
以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
療程由歐亞美創國際容貌創造協會提供 
 

歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠