毛孩不再@ parkway 百匯皮膚中心

 PARKWAY again~~~ 我又來啦~
呢度d姑娘真的人靚聲甜, 溫柔又細心~~個個都成為好朋友
上到去, 除了做專業的treatment 之外
就好似一個朋友的聚會咁溫馨
 今次我來搞下一對手, 一對腳.........
我的前臂還是石器時代的毛孩
夏天到了~~~好快就要"露一手"
唔想咁醜怪........就要終極一脫
parkway 採用Candela GentleMax Pro
使黑色素吸收光能,破壞毛囊組織與再生結構
動態表皮冷卻系統,在舒適不造成皮膚傷害下
有效達到長期毛髮減少/永久減少毛髪的功效


它會噴出"噴射製冷劑"
令時間延遲, 然後再出激光脈衝
同一般laser 比較, 明顯冇灼熱感覺

黑色素或啡色素會吸收激光能量
轉化為熱力,繼而破壞毛囊
通常需要進行4-6療程以取得持久的效果

 
治療師為我手臂進行清潔先~
 再刮走d毛毛~~~~
 ok....i am really la
變左咸蛋超人...見唔到樣真係靚左~哈咯
治療師為我的肉臂劃上一條條線~~
然後跟著軌跡開始打啦~
 之前打過唇毛~~連咁敏感既地方都唔係好痛
用呢支有噴射製冷劑的LASER 槍打落前臂的
更是.........好似一d痛都冇......

毛髮的生長週期大約都是28天
有d剛剛掉落, 有d新長出
所以每次打都一定會有一部份未清理好

一般前臂要手4-6次先得~~~
3 星期左右啦~~就可以再打啦~~
 小腿係幾年前已經打左4次 (係其他的美容中心)
以為好乾淨.......不過....還是出返少少
是第2期發育嗎??????

治療師細心地為我劃返格仔~~
再幫我執一執手尾~~~~~
真的太感動了~~~~~
 
呢部機打落去的感覺, 比起我之前打過的真的舒服好多~
終於都執乾淨晒啦~~~
 

打完第一次啦~~一d 都唔痛
即時可能會有少少紅左 
 治療師立即為我搽上gel cream 同防曬~~
行出門口時已經散曬d 紅lu~~~~
 
即時可以返工/去街啦~
 
平日最重要係搽上防曬, 做返d 保濕就ok 了~~
 
好期待快d打第2次呀~~
 
百匯皮膚中心 Parkway Skin and Wellness Centre
Tel: 25268088

Website:
http://www.parkwayskin.com
Facebook Fans page:
http://www.facebook.com/ParkwaySkinCentre
 
 
welcome to contact me: horlick1117@yahoo.com.hk
 
上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供
 
歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠