小美女廚神@迪士尼Duffy 及 ShellieMay 料理教室

今日來到DISNEY 的好萊塢酒店~~~
好緊張呀~~ 我地要成為小廚神啦~
因為我地參加了 Duffy ShellieMay 料理教室」
DISNEY 的最新當紅角色~Duffy & ShellieMay
可愛到不得了~~大人小朋友都超愛
 來到的第一時間~
到「影廠酒廊」享用下午茶
 品嚐DuffyShellieMay咖啡拉花藝術飲品
 好精緻的下午茶, 有Duffy 及 ShellieMay
 其實我真係唔捨得飲架~
呢度既演藝人員, 一路食, 一路送上貼紙~氹死人啦~ 
食完美味的TEA, I AM READY la~~~~
Duffy ShellieMay 料理教室」
齊齊製作充滿春日新意的日式便當
盡情投入開心下午時刻
 我地每人都有一套Duffy & ShellieMay 廚師帽及圍裙
真的好好好好好可愛呢~
忍唔住好多自拍呀~
 整便當時~要戴上手套呀~
呢度全部食物, 工具都安排得好好~
全部己消毒, 乾淨又衛生
 呢位小朋友, 飯盒係唔可以放係頭上架~
 呢個真係一個好好玩既親子活動
等我幫你戴上手套啦~
 
 
 
喂喂喂~唔可以偷食架~ 
 我地好用心整架
呢位小朋友~~好似好專業咁WOW
 小美女廚神出動~
有板有眼的~~~~真的好搞笑~
大個女左好多啦~~
 我整架我整架~~~
 真係好靚呀~~~~
整完之後~呢個Duffy & ShellieMay便當連餐盒仲可以拎走架~
真正的又食又拎~~ YEAH
 
驚喜一浪接一浪~ 
突然送上ShellieMay 精美水杯一個
 
 
 
 最後DuffyShellieMay的突然出現
令全場氣氛高漲呀~~~~~~~~~~
任攬任影啦~~~ OH~~~平時係disneyland 排成個鐘都排唔到呀~
 
 
 
成功完成課程,可獲頒贈證書一張
呢個 Duffy 及 ShellieMay 料理教室真係好開心又好玩, 又好食~
驚喜浪接浪, 好多迪士尼小熊主題紀念品拎返屋企~
 
如果想book 都要快d 啦~~~得指定日子有
一定好快爆架~
 
由即日起,賓客可致電3510-5000預訂「Duffy ShellieMay 料理教室」
3 1415 , 2122, 2829
411, 18, 25
52, 9, 16, 23, 30日   名額有限,額滿即止
每位港幣 $998 (3-11歲賓客須由118歲或以上之成人陪同參與)
包括於「影廠酒廊」享用下午茶及品嚐DuffyShellieMay咖啡拉花藝術飲品一杯
與迪士尼朋友相聚一刻
迪士尼小熊主題紀念品:Duffy & ShellieMay 廚師帽及圍裙一套、Duffy & ShellieMay便當餐盒一個及ShellieMay 精美水杯一個
成功完成課程,可獲頒贈證書一
 
歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠