女生. 不停步的美白@lancome

最近愛上跑步的我~~慢慢地由一步, 兩步, 三步, 越跑越有~~
知道~~不停步, 就會成功
最近看到徐濠縈的LANCOME 廣告
"在汗水和滿足感之下衝線,便是『我』最獨特美麗的時刻。」"
 從永不放棄的馬拉松精神,完美演繹成熟女人的自信,http://goo.gl/ZpihLZ
十分感動~~~~ 希望, 好快我都可以完成人生第一個馬拉松

不過.........要靠著陽光儲里數的跑步
皮膚就成為最大的犧牲品了~

身體年輕了, 肌膚絕不能落後!!
幸運地可以優先用了3月份推出的最新美白三寶~
LANCOME 的essence-in-lotion, aqua gel 美白防曬 and Cushion Compact
lancome blanc expert essence in lotion
獨有專利高效滲透保濕因子, 可導入源源水分
添加了
突破性亮白活性成分抑制黑色素, 令皮膚光亮水潤
比普通水厚身dd 咁多
又有d 似稀左d 既精華液咁
平日用法:用3-5滴精華補濕水(essence-in-lotion)於掌心
由下至上輕按於面部,令活性成分深入肌膚
並重點細緻按壓於「亮肌三角」, 即時提升水潤光澤度
 
佢即時的吸收好快
會感覺到比一般的爽膚水更保濕, 更彈手~~
本來我都擔心可能呢d essence-in -lotion 咁多成份
會唔會好rich, 好難吸引, 會出粒粒????????
 
原來真的可以放心晒~~~
用完只感到軟軟滑滑的~
呢支essence-in-lotion 好好用, 佢仲可以做埋美白mask
咁就要豪dd 咁用啦~
大約倒出20ml 啦~浸透晒面膜紙or 化妝綿
 然後敷係亮肌三角位置
約10 min 就可以
急救時好好用~
當我跑完時~曬紅左即敷, 可以美白, 降紅, 降溫
呢支係我最新竉兒~~ lancome uv expert aqua gel
獨有抗曬XL-Shield™技術,
隔絕對肌膚傷害最深的超長紫外線 ”XL” UVA (其他的只可隔絕uvb)
對抗光老化及色斑, 抵禦侵害性自由基、隔絕城市中的碳粒子及重金屬污染侵害

佢有spf 50~適合戶外活動~
其實我而家有理冇理都用上spf 50, 要好好保護呀~ 
有涼感冰鎮科技, 搽上去是微涼涼的~
 

話呢叫係aqua gel 的確冇錯, 因為佢真的是好清爽的
有d防曬一推就"啜"實左, 有d推完就變白面人
auqa gel 就冇呢個問題, 搽完好清新, 而且又唔油笠笠~
重點係, 我用完佢之後去跑步, 都冇流白汗架~~
呢支係繼sofina 防曬之後, 另一大發現~
 
 lancome 一口氣再推出另一個magic product
blanc expert Cushion Compact
 一打開, 咁得意既???? 又話係foundation??? cake??
軟淋淋既??
呢個海綿氣墊設計, 好似打d 空氣入粉底液
令妝感更輕透無重,肌膚自在呼吸
加入了美白護膚成分SYMWHITE及補濕成分

化妝同時護膚
粉撲觸感細緻,而且size 剛好~切合手型
一拍一抹,即可均勻膚色,輕易調節遮瑕效果
我用的是01 色~~唔好以為佢咁輕盈透薄
遮瑕就一定唔得??
看~~一掃上去, 面強的紅, 間, 黃, 可以一次過tone 好
 
 

以粉撲輕按海綿氣墊,從額頭中央開始把粉底往髮際印壓
全面由中間至外輕抺即可
其實真的是零技巧的~卻有專業的底妝水平
佢體型細小, 方便攜帶,方便補妝
遮瑕度足夠, 冇出油~keep 得耐, 而且仲咁保濕
溫柔地化妝連護膚~~~是2015 the best of the best compact
 
如果混合性肌膚/油性肌膚可混合碎粉使用
 
 
無論是去街, 返工, 做運動, 敷mask 都全部做到~
用左5日, 肌膚亮麗了~~白淨了~~細滑了
打燈後完全零毛孔~~~
上鏡了不少~~嘻嘻, (呃得下人~~~~) 
呢三件寶物真心超大愛~~~~
 
 
以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供
 
歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠