自己整, 好食好多~椰皇牛奶燉蛋白

椰皇牛奶燉蛋白, 係我去酒樓次次都order 架~
超好食呀~上網睇原來超易整
我又試下先~
材料: 椰皇2
蛋白 (約4隻蛋)
椰子水 1 個 (另個水可以飲左佢)
牛奶1 個椰子水的份量 
砂糖3湯匙
最難就係呢個step~~~~
我真係超雞鴨腳的人, 一切冇可能受傷的方法我都會整親
好驚唔小心斬手指................
 
我就用毛巾包晒d 手指先~當然係一定要sure 可以hold 實個椰皇啦~
 
開椰皇的方法係:
1. 用菜刀的角敲椰皇的底部, (平滑d 個面)
2.敲凹左一個洞後, sip 把刀入去
3. 用陰力向上撬開, 椰殼就會裂開
 
 
yeah~~ yeah~~~我得左啦~~~
最勁係~~ 切口超齊呀~好靚呀~~~ 我真的忍唔住讚自己好多次~~hehehehehehe
 把椰子水倒出來,留1 個水就ok
 
 
 只要4隻蛋白~
 椰水 同 鮮奶 的比例是 1:1 就可以
 打均的蛋白加椰子水攪拌
 燒熱鍋,倒下牛奶,加砂糖,稍為加熱至糖溶化,待涼
 蛋白椰水放入已待涼的牛奶
 拌勻後過篩一次
 慢倒進椰殼裏
 
 用保鮮紙包好蓋上
 燒滾一鍋水,把椰殻連碗放進去,蓋上鍋蓋以中火燉30分鐘即可以
 yeah~~
 
 
 食得~~ 好香好滑呀~~用椰水的清甜好多
以後係屋企自己整都得啦~
大人的用呢個最香奶味~
 
 
小朋友的想營養多d, 可以用奶粉開奶整
哈米豬大口大口的食唔停架~~~
 
歡迎瀏覽我的不同平台~
 
 

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠