(附優惠)動人bling bling 眼 @ pink beauty

要第一時間吸引人目光~~bling bling 眼又點少得?
成日都想對眼放大d, 有神d, 有乜好方法呢???
pink beauty 介紹了"植眼睫毛"俾我~
 
pink beauty 上過好多次了~~美容院建立了信心就唔想轉
剛剛上次試了hifu, 效果好滿意
 
拉面不用動手術 BY HIFU聚焦拉皮超聲波療程@pink beauty
 
所以信心推介的, 我一定會試~
 
再次來到尖沙咀的分店 
 用的工具都是專業的~~全新的~
 眼睫毛亦是用上日本的貴價貨
無菌的, 不敏感的是最基本的要求吧~
而且呢個眼睫毛的纖維很細緻, 跟自己的沒兩樣
 美容師首先為我清潔好睫毛
然後細心地一根一根地為我植上~
你有幾多根眼睫毛, 就植上幾多根眼睫毛
要自然d 又得, 誇張d 又得, 長d, 短d 任君選擇
 
因為我的睫毛原本都不少~
美容師為我植得都幾辛苦呀~
佢真的超好耐性~~
而我呢~~~~~~~~一直都是訓著左lor~好乖唔郁架~hehe

效果真的好明顯!!!
 

上圖是未植前, 下圖係植完後~
真的濃密了不少
看上雙眼放大了好多呀!!而且它是自然的捲上,
化妝唔夾都冇問題 
 
pre and post 的圖對比~ 
美容師手勢好好~~長短分明, 弧度自然
因為濃密, 好似已劃左眼線咁
平時返工冇都唔塗出街已經好bling bling
再塗上mascara, 雙眼真的可以電死人
 
過了一星期, 只不過是輕輕的甩左幾條
比平時坊間的持久好多~
當然小心護理是好重要的
唔好摔眼, 唔好拉扯, 唔好大力洗面是常識吧
 
原價$880, 而家推廣價$398
快d book 啦~好full 的~
趁新年前令雙眼更迷人
 
 website: http://pinkbeauty.com.hk/

pink beauty
上水總店:新界上水新詳街122670 2552
美孚分店:九龍美孚新村蘭秀道15I號地下A(美孚港鐵站E出口) 2880 0292
尖沙咀分店: 堪富利士道4號堪富利廣場13樓全層2818 8719
 

歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠