在家的專業技術@Philips 全新MoistureProtect

 wow~~~ 我的頭髮靚到~~~~上雜誌啦~
真的好順滑, 好美呀, 好貼服~
我冇去做負離子架~
咁做左d 乜呢????
 登登登登~~~~就係Philips 全新MoistureProtect 電風筒啦~
 
 
其實我洗完頭好怕吹頭……..因為次次吹完個頭就好乾
成日等到自然亁先訓….等唔到的就up 住訓
俾阿媽鬧我….話將來好易有頭風, 會頭痛呀
聽到有家用的電風筒有智能鎖水護髮技術
自動探測髮絲狀況並自動調整適當溫度
不怕會吹乾晒~, 真的好心動~
希望以後唔怕因為洗頭而冇覺訓~
 
 
 
Philips MoistureProtect 電風筒內置紅外線自動溫控感應器
可測量秀髮的溫度,並在頭髮還未完全乾透時開始自動降低溫度
避免頭髮過熱,達至完美的水份保護
此外,Philips MoistureProtect 電風筒設有ThermoProtect 健康護髮溫度技術
能調節適當的乾髮溫度,不會拉長乾髮時間同時為秀髮提供額外保護
從此不再擔心髮絲會因過熱而受損並變得乾旱脆弱
即使以同一風量,亦可獲得更佳的乾髮護髮效果
 
 
配有另一個頭, 可令頭髮吹得更豐盈一點 
 髮型師為我地分享如何在濕髮, 乾髮的護理~
 髮型師吹髮時會不停地探測頭髮的溫度, 可預防過熱
但我地自己邊有咁叻丫......
連專業的髮型師都讚嘆它的呵護媲美在salon 的效果~
吹完~立即貼貼服服了~
MoistureProtect 系列中的直髮器是我另一臘物同樣擁有智能鎖水及溫控功能
MoistureProtect 直髮器
可產生負離子中和靜電,令秀髮表層更順滑而亮澤
直髮器可於15 秒快速預熱
它有獨特靈活浮動陶瓷面板,可快速地打造直髮效果
減低頭髮所承受的壓力,既可避免損害秀髮
同時減少頭髮折斷的機會,而且浮動陶瓷面板的厚度只有1 毫米
可更有效地快速傳熱及散熱  
MoistureProtect 直髮器提供3 段溫度選擇 (150°C/175°C/200°C)
並與感應器互相配合, 確保秀髮在最佳溫度下進行拉直
3 段溫度適合不同髮質,您可根據髮質狀況選擇不同溫度
 
除了直髮的使用外~~只要靈活變通一下
又可以夾出曲髮~~~
而且效果都唔錯呢~
除了最新推出的MoistureProtect 電風筒及MoistureProtect 直髮器外
亦備有ProCare 捲髮器(HP8619)
聖誕必備「髮」寶 輕鬆打造百變造型
 
曲得來很有女性美呀~~方便, 又易用~
 下一次我會再詳細介紹呢~
終於到我的親自體驗啦~
當日好涷好乾, 好多靜電, 起左好多毛燥
hair stylist 把我個頭吹返順~

MoistureProtect 電風筒提供2 段風速及3 段熱力可供調校
可以選擇最舒適的風速和 熱力, 同時特別設置護髮冷風掣
可瞬間提供強烈的冷風, 幫助固定髮型
 
配合負離子護髮, 釋放的負離子有助中和靜電,令髮絲順滑貼服
此外MoistureProtect 電風筒的瓦數為2300 1,風量強勁
快速而輕鬆地吹乾及打造完美髮型
 d 風力不會太猛
吹風時會感到溫度的轉變, 是溫柔的照顧
好似做左負離子一樣~
d 頭髮真的滑左好多呢~
 
以後在家中都可以享受salon 的質素了
Philips MoistureProtect 電風筒( HP8280) HK$798

以上分享只屬個人感受
用後感及效果可因不同膚質或略有差異!
產品由品牌提供
 
歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠