還我美腿第二步@ elyze Coolsculpting冷凍溶脂療程

 
 
還我美腿第一步@ elyze RF Circulation活化循環療程

再一次來到Elyze 啦~
elyze 的staff 個個都親切可人的
次次都係笑容滿面
剛剛今次出面下大雨
細心的奉上熱花茶同毛巾, 給我印乾同取暖
如此貼心的安排, 其他的beauty centre 真的比不上呢
 
今次終於都到戲玉了~
就是做最出名的冷凍溶脂啦~
 

 
乖乖的被安排入房...
換好晒衫, 來準備一下~
大腿的兩團肉還是緊緊的貼住的??
舒舒服服的坐好了~
要開始啦~

今次做的是Coolsculpting冷凍溶脂療程
利用革命性的Cryolipolysis冷凍溶脂技術
其獨特的非入侵性治療,精湛的科技利用特定低溫
準確而有效的對脂肪組織進行非侵入性的低溫療法
導致脂肪細胞自然死亡,治療位置的脂肪會減少22%
逐漸地經治療位置的脂肪層明顯的變得纖薄
從而達到塑身效果
呢個技術獲得美國FDA認可,安全有效
 
治療師為我量度好最肥的位置
對準的吸好~~~~~要開始了~
機頭吸得滿滿的, 統統都是我的脂肪呀
開始時, 感覺上是有點點冰凍的
不過大約5min 後, 已經麻痺了~
不再覺得涷了
只知道有部機吸住隻腳
我仲可以舒服地嘆下雜誌呢~
治療師會不停入來keep checking, 睇下你有冇唔舒服
仲會問下你涷唔涷, 為你蓋好毛巾,同送上綿被,怕你涷呀~
我: 冇呀??........仲訓得到添呢~
一個鐘之後~~~~~~~~~~~
冷凍溶脂的地方已經紅紅了~
沒有多大感覺~已經痺了~
只想問~~~ 脂肪細胞死了嗎???嘻嘻
做完之後, 治療師會為呢part出力按摩
希望呢d 死左既細胞可以快d走晒
成個過程呢part 最痛~
不過~~~~~no pain no gain, 是我的金句
要靚要瘦, 俾人搣幾分鐘又算什麼??????
做完0左右腳
再做左腳時已經有晒心理準備啦~
又再一個鐘的休息~~
呢一個鐘~ 讓我靜靜地~乜都唔洗諗......so relax
又要推推推的, 按按按啦~
好似已經冇右腳咁痛啦~
做完之後行得走得的
不會對生活有影響的呢~
做完3日好似開始有少少效果
做完14日~~~~ 見到了~~ 見到有dd 空位了~


未來的2-3個月, 脂肪細胞還會慢慢地流走~
我為了效果更好~ 都有做少少運動架~加快返d 新陳代謝嘛~~~~
我d 唔啱著既牛仔褲~~~ 我已經拎返佢地出黎
希望好快可以著得返啦~
 
如果小可力的FANS 都想驗驗一下~~
機會到啦~ click 入以下的link, 就可以免費去做個RF treatment
一齊舒舒服服咁消脂啦~
 
 
 
 
次療程由theZtyle.com提供
以上分享只屬個人感受
用後感及 治療效果可因不同膚質或略有差異!
 

成立於2005年,為NEO DERM Group旗下的脂肪美學專家
獨家研創革新「脂肪美學系統」
針對肥胖根源,1小時,1 個部位,重點消除脂肪達22%#
其冷凍技術更獲全球70萬見證,以全面及高效的脂肪管理方案,雕塑理想線條

elyze分店地點包括: 金鐘太古廣場,銅鑼灣時代廣場,尖沙咀北京道1號,旺角朗豪坊
 
星期一至星期五:中午12時 – 晚上9時,星期六:上午10時 – 晚上7時
星期日:休息 ,法定假期*: 中午12時 –下午6時
查詢熱線:3511 7500
 
歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠