還我美腿第一步@ elyze RF Circulation活化循環療程

小可力的職業同運動悉悉相關
運動的好處, 怎樣做運動去減肥, 我都一定是專業人士~
(我曾經是帶obesity class 的呀~運動 + 飲食既in charge)
 
沒有太多時間運動了??
真心的說: 就是懶
運動已經成為了奢侈品~點會唔肥呢?????
 
再者, 運動加上卡路里的控制是好work 的方法
不過, 脂肪減少的地方卻不受你控制
 
纖形的確是令減脂肪的錦上添花~~~
 
就這樣, 遇上我了我的救星~elyze
 
第一次來到銅鑼灣的elyze, 超大超寬敞的環境
有180度的維港sea view~
一來到就有笑容滿面的reception and 茶水姐姐招呼~
呢度的service 真的是五星級數~
 
 
上身都算可接受~
但下身的真是減來減去都減唔好, 仲一肥就肥大脾......嗚~
產後重完40磅之後, 大脾災情更嚴重
elyze 是瘦身專家~~ 好有口啤的,
希望真係可以幫到我回復少女時的瘦瘦脾,
可以終有一日可以著返晒以前既褲啦~
 

 
一來到要填一填問卷, 令治療師可更容易掌握你的身體情況
 

未開始treatment 前~ 當然要check 一check 我的身體
測量身體水份、脂肪、肌肉、骨骼的分佈及比例
確保治療師能為您訂立一個適合的脂肪管理方案
 
個人健康指數及脂肪分析中~~~ 好緊張呀~
我的inbody result~~~~~
數據上不是太肥~~~ 合乎標準的吧~
但在美的角度去看~~還不太完美呢....>.<
尤其是下半身, 我的脂肪是最多的呀~~~~~嗚鳴
數據是沒有得騙人的......
呢個位......真係冇晒辦法
治療師同我細心分析完我的情況後
解釋我點解下半身咁多脂肪
(其實我都心中有數~)
為我制定了最合適的療程~
邊d 儀器適合我, 點解有用等等~~~~遲d 我都會逐一介紹一下~
做treatment 前要用手人measure 一下先~
好緊張呀~~ 要開始啦~
elyze~~~~ 我把自己交俾你啦~
要徹底的溶脂, 令冷凍溶脂效果更好
第一步就要做左 RF Circulation活化循環療程
它的專利科技能直入脂肪層
單極射頻突破性深入皮下20mm,令真皮層產生45°C熱力
有效提升循環效率,同時緊致去紋
治療師為我碌下碌下的~
好彩它的治療頭有冷凍的效果
做RF 時都不會覺得太熱~暖暖地的
皮下20mm 的脂肪層好像被加熱了一樣~
呢part 治療是幾舒服的~
做完之後~治療師叫我一看~~~
oh my god, .........................點解咁污糟既???????
2 個大脾黑印????
我明明日日都有沖涼架?????
原來呢d 係我d 毒素, 做完RF Circulation活化循環療程  之後即時排出的~
好厲害呀~唔怪得之我的腳都灰灰黑黑的~ 
 
做完左RF Circulation活化循環療程  成隻腳軟晒輕晒~
按上去脂肪即時冇咁實~ 
 
(我的大腿..............公開了, 很醜呀~~~~~~~~)
第一次的分別不太大, 尺寸也是一樣的
因為今次是為下一個treatment 做好準備呢~~~
下次我就會做cool 啦~好緊張呀~~~ 再分享呀~
 
 如果小可力的FANS 都想驗驗一下~~
機會到啦~ click 入以下的link, 就可以免費去做個RF treatment
一齊舒舒服服咁消脂啦~
 
 
 
 
次療程由theZtyle.com提供
以上分享只屬個人感受
用後感及 治療效果可因不同膚質或略有差異!
 
成立於2005年,為NEO DERM Group旗下的脂肪美學專家
獨家研創革新「脂肪美學系統」
針對肥胖根源,1小時,1 個部位,重點消除脂肪達22%#
其冷凍技術更獲全球70萬見證,以全面及高效的脂肪管理方案,雕塑理想線條
elyze分店地點包括: 金鐘太古廣場,銅鑼灣時代廣場,尖沙咀北京道1號,旺角朗豪坊
 
星期一至星期五:中午12時 – 晚上9時,星期六:上午10時 – 晚上7時
星期日:休息 ,法定假期*: 中午12時 –下午6時
查詢熱線:3511 7500
 
歡迎瀏覽我的不同平台~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠