極速V面@esthétique LABO by Rick Chin

08.Aug.2013發佈

來到亞洲星級化妝師Rick Chin醫學肌膚治療中心esthétique LABO by Rick Chin
係人都知它是一位良心的化妝師
為客人們尋求最真最美的~
 
小可力的面面成日都包包的~
今天希望來個緊緻的瘦面療程呀~


這裡的裝修很trendy ~
每間房都有不同的主題, 不同的感覺
全都是rick chin 一手打理的呢~

treatment , 美容師都會為我測試一下皮膚
了解多一點才為我量身而做療程
 
我的毛孔都ok
色斑都有少少
…………勁多角質呀~好可怕呢

(出賣了年齡添~~~)
測出來比原本的肌齡輕5~???
開心死啦~~~ touch wood~要努力keep keep keep
 
不過人未老, 面珠就開始” dum”
好痛心呢~firming 真的好重要呀
今次來個RF激活再生療程
可以刺激骨膠原生長
同時去水腫
回復彈力
即時為輪廓提升

碌碌下時有d暖暖地的感覺~
其實都幾舒服呀~
訓覺都可以呀~
每邊碌15 min
蘋果肌位立即充滿彈性

面珠的
” dum” 位提升返啦~
好似回復年輕一樣

立即做埋另一邊面先~


Wa~~~ 我的國字面都v 返晒啦~
即時見效的感覺真好~
效果都好surprise

最後敷返個水份mask
做完RF 後水份更易吸收
一個全面性的treatment 完成了~


因為成個輪廓提升左
蘋果肌位脹返少少
有年輕左既感覺
看上去是精神多了~
摸上去又滑又彈手
大愛的treatment ~
 
 
小可力又送出free treatment 俾讀者啦~
只要係呢條link 登記
係都可以免費試一次RF激活再生療程
 
尖沙嘴廣東道11號海港城世界商業中心7713-714


歡迎瀏覽我的不同平台~ yahoo blog
the ztyle beauty exchange
she.com elle.com
fashion & beauty beautiful life U beauty SinaladyqoozaSHEWIN

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠