無創抽脂!今次真的”必瘦” !PART 1

過左10個月了, 肥左十幾磅減來減去都係身上
D 牛仔褲冇一條著得返
 
大腿, 肚腩, 手臂…..通通肥一個SIZE
買衫由細碼變中碼至大碼
見到都想哭呢…..
 
加上太喜歡食野當減壓
又懶得做運動
真的有入冇出呀~~ OMG
 
幸好我真是個幸運先~
好多謝A小姐及C 小姐的邀請
讓我開始尋回自信之旅
真的感動感動~~~


第一次來到這家上市公司的必瘦站
感覺上很有規模, 很大體的公司


上到來, 被細心的招呼了~
原來瘦身都有咁多各式各樣的儀器~
在井底的我真的後知後覺???
在先進的科技下還需要辛辛苦苦做運動瘦身嗎???
NO LA~~~~
今次小可力就要打破自己的舊有的觀念
來個輕鬆快樂的無創抽脂

 New UltraShape V3無創溶脂儀
是一種非侵入式、無需開刀的無創溶脂療程
可幫助不想接受抽脂手術的男女們
利用有效且安全的方式來減少頑固脂肪細胞
例如腹部和兩側腰部脂肪,創造完美動人的魅力曲線
醫學臨床報告顯示最高可減少達9.0cm



Pre treatment 的肥腩


首先利用真空負壓吸脂輔助式RF電波
為我的肚腩脂肪加熱
令佢可以軟化,
就好像牛油由雪櫃拎出黎一樣
等溫度高一D, 脂肪溶得好一D


要表面溫度加熱至40度呀~
其實都只不過是暖暖地的感覺



接著就要扎肚了
治療師為我用手, 推晒d脂肪係中間好讓一陣可以集中爆脂

~~~ 推下推下~
我肚腩的脂肪真的多得嚇…..…..…..!!



好勁呀....咁多既???



貼上感應貼
搭配即時動態影像科技


對一對位~
再睇返一次~我個肚d 脂肪大到都似人地有左8個月咁呀~
呢個look 出街一定有人讓位俾我坐呀~



治療師assess 完我之後
說我的脂肪層較厚
要重擊呀~


過程有d吉吉地
但看到自己d 脂肪細胞將會死晒`
乜都唔怕啦~



最後再做一次真空負壓吸脂輔助式RF電波
令效果更好


做完後要飲大量既水, 可排走三脂甘油酸



做左一次~
Pre and post treatment 既效果都已經好明顯啦~
 真係講都唔信呀~
有圖有真相

呢個無創抽脂真係冇得輸呢~
唔洗麻醉, 做又唔痛
又唔洗休息幾日
做左都冇人知~~ hehe
 
仲洗乜不停做運動咁辛苦先減到dd
嘆住咁溶脂~~~爽到不行了~
 
下次再分享一下第2次效果呀~

留言

這個網誌中的熱門文章

這個冬天不再冷@雞仔嘜

Kiehl’s #速效安白CP 19天速效淡斑去印

頭髮重生了@50 惠